Revista nr. 3 (13) /2011

 
Revista nr. 3 (13) /2011


ISSN 1844 - 668X


Descarca intreaga revista Revista nr. 3 (13) /2011 Revista PDF
 
Pagina 1 Colectiv Editorial

Colectiv Editorial Articol PDF
mai mult ››

Pagina 3 Cuprins

Cuprins Articol PDF
mai mult ››

Pagina 12 The National Framework for University A Industry Linkages in the UK. Lessons to be Learned

Autor (i): Senior Lecturer in Industrial Relations and Human Resource Management Mark Gilman, Lecturer in Business Communications Cristina Serbanică
The National Framework for University A Industry Linkages in the UK. Lessons to be Learned Articol PDF
mai mult ››

Pagina 19 Impactul imaginii de marcă asupra produselor şi serviciilor - reper orientativ al relansării exporturilor romāneşti

Autor (i): Lect. univ. dr. Laura Dindire
Impactul imaginii de marcă asupra produselor şi serviciilor - reper orientativ al relansării exporturilor romāneşti Articol PDF
mai mult ››

Pagina 23 Responsabilitatea socială - element cu multiple implicaţii asupra imaginii şi performanţelor companiilor contemporane

Autor (i): Lect. univ. dr. Cristina Gănescu
Responsabilitatea socială - element cu multiple implicaţii asupra imaginii şi performanţelor companiilor contemporane Articol PDF
mai mult ››

Pagina 31 Franciza sub impactul crizei economice

Autor (i): Lect. univ. dr. Denisa-Elena Parpandel
Franciza sub impactul crizei economice Articol PDF
mai mult ››

Pagina 39 Training-ul, modalitate eficientă pentru perfecţionarea resurselor umane manageriale şi de execuţie

Autor (i): Asist. univ. drd. Georgeta-Elvira Marinescu
Training-ul, modalitate eficientă pentru perfecţionarea resurselor umane manageriale şi de execuţie Articol PDF
mai mult ››

Pagina 49 Analiză privind performanţele sectorului de afaceri din Romānia īn contextul crizei economice mondiale

Autor (i): Asist. univ. drd. Ionela-Carmen Pirnea
Analiză privind performanţele sectorului de afaceri din Romānia īn contextul crizei economice mondiale Articol PDF
mai mult ››

Pagina 57 Cultura organizaţională - premisa obţinerii succesului īn organizaţie

Autor (i): Asist. univ. drd. Mihaela Mărăcine
Cultura organizaţională - premisa obţinerii succesului īn organizaţie Articol PDF
mai mult ››

Pagina 68 The Importance of the Business English Terminology in the Romanian Language of Economics

Autor (i): PhD University Assistant Cameia Chirilă, PhD University Lector Georgiana Mīndreci
The Importance of the Business English Terminology in the Romanian Language of Economics Articol PDF
mai mult ››