INFLUENŢA MARKETINGULUI DIGITAL ÎN FORMAREA COMUNITĂŢILOR DE BRAND

 
Autor (i): Cristian Morozan
 
JEL: M31
 
Cuvinte cheie: marketing digital, comunitate de brand, consumatori, conţinut, promovare
 
Abstract:
Mediul digital în cadrul căruia se manifestă, într-o măsură în creştere, interesele de comunicare şi promovare a brandurilor îşi exercită influenţa asupra ramurilor economice dinamice, schimbă obiceiurile consumatorilor şi, mai ales, afectează modul în care se consumă conţinutul în cadrul comunităţilor de brand. Acest mediu nu este încă un canal sau format de publicitate, constituind o realitate paralelă, un sistem complex aflat în continuă schimbare. Pentru a pătrunde şi a se menţine aici organizaţiile posesoare de branduri trebuie să abordeze comunicarea, atât în privinţa divertismentului, cât şi a producţiei şi vânzărilor într-un mod cât mai plăcut şi util pentru membrii comunităţilor pe care le susţin. În acest context, lucrarea de faţă se constituie într-o cercetare bazată pe metoda calitativă, fiind consultate diverse surse de informaţii secundare precum: sinteze ale unor evenimente de profil, analize, studii de caz etc.
 
Articol: Fisier PDF