• 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

Universitatea Constantin Brancoveanu

www.strategiimanageriale.ro

ro | en
  • Acasa
  • Scop şi obiective
  • Acces şi indexare
  • Colectiv editorial
  • Ghiduri
  • Recenzare
  • Arhiva
  • Trimite articol
  • Contact
  • U.C.B. UCB
Arhiva 2015 Revista nr. 4 (30)

Revista nr. 4 (30) /2015

 
Revista nr. 4 (30) /2015

ISSN 1844 - 668X

Descarca intreaga revista Revista nr. 4 (30) /2015 Revista PDF
 
Pagina 5 AN ASSESSMENT OF CUSTOMER SHARED VALUE IN THE RESTAURANT INDUSTRY - A SURVEY FROM SWEDEN

Autor (i): Drozdz, Sebastian, Dufwa, Marcus, Meconnen, Robiel, Solberg Sųilen, Klaus
AN ASSESSMENT OF CUSTOMER SHARED VALUE IN THE RESTAURANT INDUSTRY - A SURVEY FROM SWEDEN Articol PDF
mai mult ››

Pagina 23 IMPLICAŢII ALE FISCALITĂŢII ĪN EVOLUŢIA SECTORULUI ĪNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII DIN ROMĀNIA. ASPECTE COMPARATIVE CU UNIUNEA EUROPEANĂ

Autor (i): Nicoleta, Mihăilă
IMPLICAŢII ALE FISCALITĂŢII ĪN EVOLUŢIA SECTORULUI ĪNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII DIN ROMĀNIA. ASPECTE COMPARATIVE CU UNIUNEA EUROPEANĂ Articol PDF
mai mult ››

Pagina 30 CONSUMER PERCEPTION REGARDING CORPORATE RESPONSIBILITY. CASE STUDY: THE ROMANIAN OIL FIELD

Autor (i): Sebastian-George, Ene Iulia, Mihai Madlena, Nen
CONSUMER PERCEPTION REGARDING CORPORATE RESPONSIBILITY. CASE STUDY: THE ROMANIAN OIL FIELD Articol PDF
mai mult ››

Pagina 48 PLANUL OPERAŢIONAL ŞI IMPORTANŢA MANAGEMENTULUI ASUPRA MEDIULUI DE AFACERI

Autor (i): Silvia-Elena, Isachi Georgiana, Chiţiga
PLANUL OPERAŢIONAL ŞI IMPORTANŢA  MANAGEMENTULUI ASUPRA MEDIULUI DE AFACERI Articol PDF
mai mult ››

Pagina 54 FOCUS GROUP INTERVIEWS ABOUT THE CITY BRAND ?AN EXPLORATIVE STUDY IN THE CITY MARKETING OF PITEȘTI

Autor (i): Mihaela,Asandei
FOCUS GROUP INTERVIEWS ABOUT THE CITY BRAND ?AN EXPLORATIVE STUDY IN THE CITY MARKETING OF PITEȘTI Articol PDF
mai mult ››

Pagina 61 MANAGING THE EXTERNAL INFLUENCES THAT CAN SHAPE AND HAVE AN IMPACT ON A TRANSLATION

Autor (i): Georgiana, Mīndreci
MANAGING THE EXTERNAL INFLUENCES THAT CAN SHAPE AND HAVE AN IMPACT ON A TRANSLATION Articol PDF
mai mult ››





www.strategiimanageriale.ro
Copyright © UNIVERSITATEA CONSTANTIN BRANCOVEANU. Toate drepturile rezervate.