Aspecte Generale

 

Revista Strategii Manageriale apare īn mod regulat, de patru ori pe an, īn lunile Martie, Iunie, Septembrie şi Decembrie. Termenul limită pentru primirea articolelor este stabilit īnainte cu două luni de apariţia fiecăruia dintre cele patru numere. De exemplu, pentru numărul din Septembrie, termenul limită este 1 Iulie. Īncurajăm trimiterea de articole pe tot parcursul anului, acestea fiind recenzate īn maxim 2 luni de la primirea acestora, īn vederea publicării īn numerele viitoare ale revistei

 

Revista nu percepe taxe autorilor pentru articolele publicate.

 

Articolele nu pot avea mai mult de patru autori, trebuie să fie originale şi să nu fi apărut anterior īn alte publicaţii sau volume ale diferitelor conferinţe sau să fie īn curs de recenzare de către acestea. De asemenea, un autor nu poate publica īn două numere consecutive, cu excepţia aparitiei unor numere speciale, a editorialelor sau cānd apare īn calitate de invitat.

Articolele vor fi redactate in limba engleză, cu menţiunea de a se acorda o atenţie specială traducerii, atāt sub aspectul corectitudinii gramaticale şi cursivităţii, cāt şi a vocabularului şi termenilor folosiţi care trebuie să se circumscrie domeniului īn care se incadrează articolul respectiv.

Dupa expirarea termenului limită de primire a articolelor redactorul le va verifica pentru conformitate cu normele de tehnoredactare prezentate şi cu scopul revistei. Articolele declarate neconforme vor fi retrimise autorilor care pot corecta inadvertenţele şi le pot retrimite pentru recenzare. Cele considerate a fi conforme vor fi trimise direct spre recenzare conform metodologiei prezentate in sectiunea Recenzare


Articolele pot fi trimise catre redactie folosind formularul de aici

Politica privind Drepturile de Autor și Licențierea

Revista Strategii Manageriale este o publicație științifică cu acces deschis, care susține diseminarea liberă a rezultatelor cercetării īn domeniul științelor economice și manageriale. Īn acest context, politica revistei privind drepturile de autor este următoarea:

1. Drepturile de autor

Autorii păstrează drepturile de autor asupra lucrărilor transmise și acceptate spre publicare īn cadrul revistei. Prin acceptarea articolului, autorii acordă revistei o licență neexclusivă de publicare, arhivare, distribuție și promovare a articolului.

2. Licența de publicare

Toate articolele sunt publicate sub licența Creative Commons Attribution – NonCommercial (CC BY-NC). Această licență permite:

  • Distribuirea, adaptarea și reutilizarea lucrării de către terți, numai īn scopuri necomerciale;

  • Obligația de menționare clară a autorului/autorilor și a sursei originale (Strategii Manageriale).

Pentru orice utilizare a lucrării īn scopuri comerciale este necesară obținerea acordului explicit și prealabil al autorului.

3. Autoarhivarea lucrărilor

Revista Strategii Manageriale permite autorilor să:

  • Arhiveze și distribuie versiunea publicată a articolului (PDF final) īn depozite instituționale, rețele academice sau pe paginile personale;

  • Efectueze această autoarhivare fără embargo și fără restricții suplimentare, cu condiția respectării licenței de publicare.

4. Declarație de responsabilitate

Autorii sunt responsabili pentru respectarea drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului transmis (texte, grafice, imagini, date etc.) și garantează că lucrarea este originală și nu a fost publicată anterior.